Menu Sluiten

Partner Voor Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over partner voor kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Kantoren | Meubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Partner voor kantoormeubilair

home producten bedrijf partners contact kantoorinrichting kantoormeubilair amp ergonomische werkplekken buropix bv remise a b hamontachel tel partner voor kantoormeubilair prijs infoburopix.be be .. Blog kantoorinrichting op maat ergonomie op kantoor invloed van kantoorinterieur op productiviteit copyrights disclaimer privacy policy webdesign creatic home producten bedrijf partners contact .

facebook instagram sercu nv brugsesteenweg roeselare infosercu.be home webshop pen en co producten computersnetwerken dicteren erp kantoormeubilair kantoortoebehoren kassas printers tijdsregistratie voiptelecom camerabeveiliging kantoor stempels labelprinters lederwaren schrijfwaren papiervernietigers en snijmachines support nieuws contact team referenties partners vergaderruimte downloads zoek menu menu contact contactgegevens openingsuren elke werkdag u u en u u zaterdag u u adres brugsesteenweg roeselare email infosercu.be telefoon btw nummer be.. Mail ons naam email onderwerp bericht deze site wordt beschermd door recaptcha en het google privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing. Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de google recaptchaservice te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden te.

Gegevens over Partner voor kantoormeubilair

nl fr en home over ons services jobs contact share facebook google plus twitter bedrijfsinfo activiteiten contacteer anthonissen rental anthonissen rental bv heirbaan mortsel n.a. Contacteer dit bedrijf https www.wijverhuizen.be bezoek website algemene informatie ondernemingsnr be.. Omzet n.a de mogelijkheden van partner voor kantoormeubilair Personeel n.a. Oprichtdatum activiteiten verhuisfirma verhuizingen transport opslag nationaal verhuis internationaal verhuis kantoor verhuis meubelbewaring logistieke partner klusjesdienst verhuis kleine verhuizingen antwerpen grote verhuizingen antwerpen verhuizen antwerpen opslag antwerpen kantoorverhuizen antwerpen planning verhuis antwerpen begeleiding verhuis antwerpen internationaal verhuizen antwerpen voorbereiding internationaal verhuizen planning internationa.